Επιστροφές προϊόντων στο πλαίσιο της εγγύησης
Σε περίπτωση κατασκευαστικού ελαττώματος που διαπιστώνεται από τις πρώτες ημέρες χρήσης, και εφόσον το προϊόν καλύπτεται από την πολιτική DOA (Dead on Arrival) του εκάστοτε κατασκευαστή, μπορείτε να επιστρέψετε το ελαττωματικό προϊόν στην έδρα μας με δικά σας έξοδα αποστολής. Αναλυτικές πληροφορίες για την πολιτική εγγυήσεων παρέχονται τόσο στη σελίδα του προϊόντος στην ιστοσελίδα μας όσο και στην επίσημη σελίδα του κατασκευαστή.
Αφού πραγματοποιηθεί τεχνικός έλεγχος και επιβεβαιωθεί ότι το προϊόν καλύπτεται από την πολιτική DOA, θα σας αποστείλουμε νέο προϊόν χωρίς επιπλέον χρέωση αποστολής, με συνεχή ενημέρωση από το τεχνικό μας τμήμα. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του εργοστασιακή συσκευασία, συνοδευόμενο από όλα τα παρελκόμενα και το αποδεικτικό αγοράς. Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος εντός του χρονικού διαστήματος της ισχύουσας εργοστασιακής εγγύησης, μπορείτε να το αποστείλετε στην έδρα μας για έλεγχο από το τεχνικό μας τμήμα.
Συνιστούμε να μελετάτε προσεκτικά τους όρους εγγύησης του κάθε προϊόντος, καθώς σε ορισμένες περιπτώσεις τα έξοδα μεταφοράς ενδέχεται να καλύπτονται απευθείας από τον κατασκευαστή.Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση σχετικά με την εγγύηση του προϊόντος σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας.
Όροι επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος λόγω λανθασμένης εκτέλεσης παραγγελίας από την εταιρεία μας (extranet.gr). Φροντίζουμε άμεσα για την αποστολή του σωστού προϊόντος ή, σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας, για την επιστροφή του καταβληθέντος ποσού. Παρακαλούμε το προϊόν να επιστραφεί στην κατάσταση που το παραλάβατε, ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία το ταχύτερο δυνατό.
Έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης από την αγορά που πραγματοποιήσατε μέσω της ιστοσελίδας μας (www.extranet.gr) εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς, εφόσον το προϊόν επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση, με πλήρη εργοστασιακή συσκευασία, χωρίς ίχνη χρήσης ή παραβίασης ταινιών ασφαλείας.
Από την υπαναχώρηση εξαιρούνται προϊόντα κατασκευασμένα κατά παραγγελία, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής (π.χ. ακουστικά που έχουν αποσφραγιστεί), καθώς και λογισμικά που έχουν ανοιχθεί μετά την παράδοση.
Η αίτηση υπαναχώρησης πρέπει να γίνει γραπτώς, με τη συμπλήρωση της αντίστοιχης φόρμας, η οποία αποστέλλεται στο email: extranet@extranet.gr. Μετά την επιβεβαίωση παραλαβής της αίτησης από εμάς, και αφού το προϊόν επιστραφεί στην έδρα μας με δική σας ευθύνη και έξοδα, θα πραγματοποιηθεί ο απαραίτητος έλεγχος. Εφόσον πληρούνται οι όροι, η επιστροφή του χρηματικού ποσού θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών.
Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.